Jävla host medecin.

Usch! Har mått illa hela morgonen. Hosta som fan igår och både jag och älsklingen störde sig grymt mycket på det, så jag tog lite av min host medecin jag hade kvar sen förra året. Det gick som tur inte ut förräns 2011. Eller tur och tur. Har mått illa som fan av den. Där va visst något som kallas efedrin och någon underkategori till morfin i som va lugnande så det va nog därför jag mådde illa sen. Blev väldigt lugn igår men trodde att det va för att jag va trött. Hsotan gick väck iaf. Något bra. Haha. Trodde bara att jag inbillade mig med illamåendet förra gångne men det gjorde jag visst inte. :P

Nu är föressten min kusin Marielle här. :) Vi umgicks alltid när vi va små men har glidit ifrån varandra på senare tid. Men nu tyckte jag att det va dax att träffas igen. :) Så det blir nog lite gotte idag ändå: Haha. Så länge jag itne går upp mer så får jag göra det. Nu när jag är sjukk och det är så synd om mig. Haha.

Där är vad mina dagar består av. Nässprayet är ens bästa vän när man är täpt ju. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0