Kebbabrulle..

Sorry för att jag varit så dålig med uppdateringen i helgen. Idag har jag varit jätte slö och trött. Blev först bättre vid fem då jag duschade. Så nu är jag piggare. :) Har rpecis käkat kebabbrulle. Mums! Inte så onyttigt som folk tror. Bröd= Kolhydrater, kött=protein och massa grönsaker. Och inte är det mycket bröd häller. Sen har man ju iof vitlökssås men jag har faktiskt lite sås till mina vnaliga middagar också. Så kebabrulle är faktiskt en helt ok middag, utemat mässigt sett.

Nu ska jag titta på simpsson och mysa med Nikita i soffan. :)

Kommentarer
Postat av: Hedda

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 11:55:34
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0