Lagt ut böckerna..


Godmorgon! Har suttit och läs runt lite mer om att läsa vidare och sånt. Tror jag kan få det att funka. Får se. Kan ju ta studielån och då hade ju garanterat orkat studera för då blir ju det, det ända jag gör men sen så får man ju så massa skulder pågrund av det. Så om jag skiter i att ta Csn, får jag antingen jobba om jag lyckas få ett jobb, eller gå på arbetcentrum sen läsa på kvällarna på distans. Blir lite jobbigt. Får ser hur jag gör.

Jag har iaf lagt ut mina böcker från barn och fritidsprogrammet på blocket nu. Va ju tvungen att hoppa av där förra året. -.- Så då får jag iaf ihop till dom nya böckerna jag behöver. :)

Ska ta disken nu sen hämta snuttan på dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0