Massa skräp..


De här är vad jag har käkat precis. Älsklingen skulle köpa en papa på hydro och då blev jag så sugen så jag ville ha en chicken. :( Och så skulle älkslingen köpa sura bilar och då ville jag köpa Toffifee. :( Haha. Det börjar gå liiiite över styr nu. Vägde mig innan och jag har gått upp 3 hekto. Bara för att jag är/varit sjuk jag blivit så gotte sugen. Har iaf knarkat nässpray nu hela dagen så nu känner jag mig helt frisk. Så imorgon blir är jag fit for fight igen. Då blir det kondition. Trevligt. ;)

Älsklingen hämtade precis massa filmer från sin lägenhet. Ska gå igenom dom snart. Sen blir det mys framför tv:n. :) Ska bara ge Melanie mat sen natta henne.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0