Tacos, inte så onyttigt..

Nu har jag lagt Melanie (fast det va ett bra tag sen), käkat tacos och pillat med min design. Tänkte att nu när jag kör en nystart med bloggen behövs ju en ny header. ;) Har iaf lite toffifee också som jag ska äta snart. Ni som läste min träningsblogg läste antagligen att jag sa att jag inte skulle käka Toffifee idag. Men jag kunde int ehålla mig. Jag är svag. :| Jag kan hålla mig på vecko dagarna men på fredagarna och lördagarna kliar det i fingrarna efter choklad. Wierd. Haha.

Det ända onyttiga jag åt va faktiskt creme fraichen. Men den gjorde jag nyttigare också genom att ta mini fraich. Den innehåller bara 5% fett gentemot den vanliga som innehåller 34% fett. Rätt stor skillnad va? :P LIksom det andra i tacon är inte farligt. Du har köttfärs (välj nötfärss högsta fetthalt 10%)= ditt protein, sen brödet= dina kolhydrater, sen massa grönsaker och som jag som är tvungen att ha creme fraich, tog mini fraich istället. Gissar på att den här måltiden gick på 500 kalorier. Och mina middagar annars brukar ligga på runt 600 kalorier. Så det är inte så farligt osm det verkar. ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0