Godmorgon..

Godmorgon! Hant inte blogga så mycket igår. Jag fixade naglarna på en tjejkompis, sen fixade jag mig och stack iväg till Anton. Vi hade det väldigt kul där faktiskt. :) Snackade där med Linda om att vi skulle gå ut och powerwalka varje dag efter nyår. Jag blir ju fan andfådd bara jag går upp från vår trappa. Haha. Så det behövs.

Idag kommer mamsen på middag. Jag ska bjuda henne på dragonkyckling. Riiiiktigt god middag. Jag äter mig så mätt på den varje gång så att jag mår illa. Det är så man får orgasm i munnen. ^^

Är på min stationära dator nu för matte håller på med den bärbara. När jag har den bärbara blir det mer ordentliga inlägg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0