It's christmas time..

Som rubriken lyder. It sucks! Nu låter jag som grinchen, haha, men jag har faktiskt inget emot julen. Det är mest för att jag firade ju den igår och idag betyder den inte ett piss när inte Melanie är här. :( Saknar henne så grymt mycket. Vi ska iaf överklaga igen för vår advokat säger att vi SKA vinna detta och det anser alla andra också. Det finns ingen anledning att hon inte ska vara här nu. Det kommer bli i göteborg dock men det skiter jag i. ALLT för Melanie!

 

Men nu till något annat. Jag smörjde mig med brun utan sol i förrigår och igår och jag är alla redan brun. :) Men jag ska smörja mig två lager idag med för jag vill bli bruuuunare. :D Beställde löshår i förrigår och satte in pengarna så att dom kom in igår. Tog expressleverans så det ska komma idag. Även fast det är jul och lördag. Men nu har jag kommit på att utlämningsstället stänger ett. :O Så det är bäst att jag får ett sms om att hämta det innan ett. Annars blir jag pissed för det är ju sånt dom måste tänka på när dom skickar varan.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0