Julavslutning..

 

Yäääääjy jag klarade slutprovet i matte! :D Så jävla skönt. Nu kan jag fortsätta med Matte B nästa termin. :) Vi hade ju julavslutning idag. Vi började klockan nio och fick kaffe och kakkor och lussebullar. Vi fick också papper på vilka kurser vi ska gå och Schema. Jag har väldigt soft schema faktiskt. :) Börjar halv elva måndag, tisdag och onsdag. Och så har jag bara en lektion på tisdagar och onsdagar. Sen slutar jag tio över ett på fredag. DET är riiktigt skönt. Och jag har roliga lektioner nästa termin också. etik och livsfrågor, religion B och psykosocialt arbete. :)

 

Idag SKA jag klä julgranen. Jag måste ju det är redan den 20:e december. Fy vad tiden går snabbt. Jag har inget haft en riktig julstämning förrän nu. Nu har jag lite i och med julfikandet i skolan. Haha. Men jag tror att min julstämning hade varit mycket högre om Melanie hade varit hemma. :/ Får hoppas att fick får rätt så hon får komma hem snart. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0