Min jul, den 24:e..


Jag firade ju jul den 24:e hos Mattes föräldrar. Det va ju inte riktigt som julafton för mig i och med att jag inte hade Melanie den dagen, men var ju tvungen att göra det bästa av situationen. Vi kom ditt, snackade lite och kollade på kalle anka. En och en annan godis bit slank ner. ;) Sen käkade vi svensk jul mat och jag kom att tänka på då att mycket av den svenska julmaten är väldigt nyttig. Som te.x skinka, ägg, sill lax osv. :)

Efter det kom tomten.
Det pågrund av Mattes lillebror som bara är sex år. Efter det blev det julklapps öppning och jag fick ett pressent kort på 300 kr. :O Jag blev väldigt chokad där. Trodde inte jag skulle få något! :P Sen gjorde jag vid mig och då bar det av på fest hos Tim. Det va inte alls roligt faktiskt. Va på fest stämning ett litet tag men sen försvant det rätt fort. Det brukar annars vara roligt där men saknade Melanie aldelles för mycket. :(

Det blev rätt suddiga bilder. Jag måste fan skaffa en kamera. :P



Kommentarer
Postat av: Anonym

då är det du som är dålig på ifponen för ullas bilder blir skit fina

2011-12-26 @ 16:07:45
Postat av: Anonym

Då är det du som inte kan fotta med mobilen för ullas bilder blir jätte fina

2011-12-26 @ 16:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback