VG i religion A..

Sitter i skolan på biblioteket. Är rätt sur nu. Gjorde samhällsprovet jag inte gjorde i fredags och jag kunde typ inget. KOmmer verkligen på IG. Jag som har läst igenom hela piss kapitlet, läst igenom papprena vi kunnat och präntat in namnen i huvudet, jort insduteringsfrågorna och allt. Men texten va så jävla svår med 100 konstiga ord i varje mening så man förstod knappt hälften av texten. Allt gick in i huvudet för att gå ut lika snabbt igen.

En bra nyhet fick jag iaf. VG som slutbetyg i religion A. Eller iaf MINST VG. Min lärare sa att hon velade fortfarande om jag skulle få VG eller MVG. Hoppas ju på MVG men VG va det jag strävade efter så det går lika bra. :) Så det är jag iaf glad över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0