Naglar och kaffe..

Damn va många kommentarer jag hade att läsa igenom sen jag slutade att blogga. :P Kanske borde börja igen som förr? Det är ju faktiskt roligt att se tillbaka på allt man gjort innan. Utveckligen för Melanie och sånt. Ska se om jag kommer ihåg att uppdatera bara. Haha.

Men well well.
Idag skulle egentligen soc komma hit på möte klockan tre men hon ena ringde och sa att hennes kollega blivit magsjuk. Så det får bli på fredag istället. :) Ska ta lite kaffe nu hade jag tänkt sen fixa mina naglar. Hoppas på att mina gel penslar kommer imorgon så att jag kan göra franska naglar. Får ha naturella så länge då min pensel blivit helt fransig, går inte att göra franskt då. :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0