En tur till väla.

Nu är jag hemkommen från en dag på väla. Jag och Anton blev lite rastlösa mot tre tiden så vi ringde vår vän Tobbe och åkte till väla. :) Gick mest och kollade men sen när jag kom till Gina hittade jag världens sötaste tröjor. Skit fina. Visar allt i nästa inlägg.
 
Gick en runda in om h&m också och köpte lite saker där. Efter det så bad jag Anton och ta foto på mig. Tycker fortfarande att det är fett pinsamt btw, men då skulle han sega med kameran så att fotona tog ännu längre tid. Dom blev fel och suddiga och jag började skratta för att det va så pinsamt. Fick till sist sätta mig ner för att han skulle kunna ta foto utan att jag skämdes. Haha. Han brydde sig dock inte. ;)
 
Köpte en skit god sallad på Graffiti. 75 jävla spänn kostade den, men sen när jag ävl fick den förstod jag varför den kostade så mycket. RIKTIGT stor sallad va den samt att man fick med en bakpotatis, bröd och keso. Jag har bara ätit halva salladen så tar resten imorgon. :P Brödet och det mesta av brödet skippade jag, duktig som jag är. ;)
 

Kommentarer
Postat av: mikaela

hej , allt bra i dag ?:)
kram

2012-08-28 @ 20:46:34
URL: http://duvethonmikaela.blogg.se
Postat av: Anonym

Tur att du har vänner du kan utnyttja

Svar: Utnyttjar inte mina vänner. :)
littledolly.blogg.se

2012-09-04 @ 09:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback