För mycket nikotin.

Ush vad jag har mått illa idag! Ska sluta röka så köpte nikotin plåster och började igår. Ha rmått illa, kallsvettats, ont i huvudet och varit yr sen dess. :( Tog av det innan och ringde sjukupplysningen. Kunde vara en överdosering trodde jag och det är ju allvarligt. Hon sa dock att det antagligen va för mycket nikotin men inte direkt överdosering och att jag skulle sänka det till 7 mg (har gått på 14 mg nu). Börjar må bättre så det är ju bra. För röka ska jag INTE göra mer!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du brukar ju dela på dom har du sagt till mig

2012-08-22 @ 19:15:54
Postat av: Eleni

Försök inte sluta med dem!
Det är rena råttgiftet.
Jag försökte själv men mådde bara så dåligt.
Slutade för lite mer en 1 månad sedan med tabletter du får från din läkare.
Har skrivit om det på min blogg, och tro mig. Det funkar.
Min sambo är på sin fjärde dag och det är helt sjukt att vi har kommit så långt :)

2012-08-22 @ 20:45:48
URL: http://minendo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback