Gammelmarknaden.

Nu har jag varit på gammelmarknaden med Anton. Lika varmt som innan. Kunde knappt andas. :P Vi gick rundor och kollade lite och så såg jag vääärldens sötaste väska. För bara 150 kr. :D Ja där är massa G:n så jag antar att det ska vara en "gucci" väska men skitsamma. Snygg va den. Vem fan säger att man måste ha äkta väskor om dom bara är snygga?
 
Efter det åt jag friterad glass med banan. Sååå gott. Unnade mig det. :) När vi va klara skulle Anton klippa sig. Han Anton brukar klippa sig hos hade ett "stånd" utanför och va billigare än vanligt så han klippte sig där. Efter det skulle Anton fota mig till bloggen (vilket jag inte vant mig vid än och tycker att det är såå pinsamt när folk glor) så jag började skratta hela tiden. Anton va ju inte heller den bästa fotografen precis så han fick ta några bilder. ;)
 
Nu ska jag hoppa in i duschen för sen blir det party. :D
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Friterad banan med glass! Världens godaste hos dom.

2012-08-17 @ 18:56:15
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Snygg väska och väldigt fin bloggdesign. :)

Svar: Tack. :D
littledolly.blogg.se

2012-08-20 @ 14:58:35
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback