Got to love the shower.

Nu har jag tagit en lååååång och skön dusch hos Anton. Verkligen väl behövlig. Johan lyckades fixa bilen snabbt innan så vi drog och käkade sen fiskade. Vilket iiinte va någon hitt ikväll. Fick en fisk jävel bara. -.- Vi va nog där alldeles för sent idag. Johan och Anton skule också såga ner någon dum buske innan så jag och mitt ex Matte fick stå och vänta bland massa mygg och knott. Äckliga djur. Så man kan tro att jag njuter av att vara hemma. ;)
 
Nu ska jag och Anton mysa till Supernatural. Han ska upp klockan halv tre i natt för att jaga rådjur. Det är tydligen sässong på dom nu. Så när han sitter i ett tråkigt jakt torn och väntar på att ett rådjur ska komma så ligger jag och sussar sött i hans säng. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0