Gymmet.

Nu har jag varit på gymmet *klappar mig själv på axlen*. Jag är egentligen en man så kallar "soffpotatis". Jag älskar godis och jag rör helst inte på mig allt för mycket. Så när jag väl tränar känner jag mig väldigt stold över mig själv. För lets face it, träna är inte bara för utseendets skull. Kroppen behöver röra på sig för att må bra. Den behöver bra mat och inte allt för mycket skräp.
 
Jag körde biceps, triceps och axlar idag. Märkte faktiskt nu precis att min arm darrade när jag skulle hålla i musen.. Alltså data musen. Haha. Jag trodde inte jag tog ut mig så mycket men det gjorde jag visst. :)
 
Om du ska träna en dag och du tänker "paaallla" när du väl ska göra det, leta fram en bild på en tjej som har den kroppen just du vill uppnå. Titta på den och tänkt "om jag bara går till gymmet (och äter bra förståss) så kommer jag att se ut så här.". :) För om man tänker efter, visst är inte en halvtimme om dagen för mycket tid för att få den kropp du vill ha? ;)

Kommentarer
Postat av: Mia

fiin kropp:-D

Svar: Åååh tack så mycket. :D
littledolly.blogg.se

2012-08-30 @ 10:38:27
Postat av: Josefine

Vad har du fört mål med träningen? :) Asså ska du orka en viss tyngd ,eller springa en sträcka på en viss tid? Eller är målet att bli mer tight typ?

Svar: Målet är att både bli stark och tight. Har rätt mycket verk sen melanie föddes då kroppen blir skadad av graviditeten. Så försöker fixa det nu. :)
littledolly.blogg.se

2012-08-30 @ 11:56:23
URL: http://wildflair.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback