Plats 18.

Godmorgon underbara läsare! Vaknade till något jätte kul. Jag är på plats 18 i hela sverige. :D Fy fan va kul. Och jag har er att tacka söta läsare! Ni är bäst. <3 Tror denna dagen kommer bli jätte bra med en sån här bra start som denna. :)
 
Idag är jag ledig och det va såå skönt att sova tills jag vaknade av mig själv. Fast lite tråkigt att vi inte kommer igång med några lektioner än. :/ På fredagar är jag ledig också så det blir ingen skola denna vevckan. :P Känner mig lite rastlös redan och jag vaknade för en timme sen typ. Måste göra något idag. Vad, det återstår att se. ;)
 

Kommentarer
Postat av: JuliaW (TEAMRYTTARNA)

Snygg blogg du har! :D

Svar: Tack. :D
littledolly.blogg.se

2012-08-30 @ 14:53:41
URL: http://teamryttarna.blogg.se
Postat av: Anonym

wow över englas showroom:D snygg jobbat!

Svar: Tack. :D
littledolly.blogg.se

2012-08-30 @ 20:28:41
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

GRYMT JU! :D

2012-08-30 @ 20:58:13
URL: http://adaras.se
Postat av: dedu

ge mig en länk på din sida så får du betalt? svara till mejlen så kommer vi överänns om ett pris!

2012-09-22 @ 10:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback