Sötaste plånboken!

Gick en runda till marknaden med Matte så länge. Det är riiiktigt varmt ute kan jag säga. Gick en liten runda och kom på att jag glömt min mobil hemma så kunde inte föra över pengar. Kom hem och kom på då att den va i andra facket på min väska. Typiskt jag som den virre panna jag är. Haha.
 
Såg vääärldens sötaste plånbok så va bara tvungen att köpa den. Min gamla håller ändå på att ramla i sönder så lika bra. :) Är hemma nu igen med Matte och väntar på att vår vän Erik ska komma, så ska vi gå en runda till marknaden igen. Kollade inte så noga när jag va där sist. Sen kommer söta Anton hem och så ska jag gå till marknaden med honom. Blir mycket marknad idag. Haha. Sen ikväll ska vi festa. Kommer att bli en väldigt skoj dag. :D
 
 

Kommentarer
Postat av: lina

Vars hittade du den? Jättefin :)

2012-08-20 @ 17:40:20
URL: http://nattstad.se/linablomberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0