Haters, Im just smiling back!

Hemkommen från skolan och mötet. Det gick väl bra och jag tror att båda är lverens om att vi får hem Melanie snart, om vi inte får rätt i kammarräten vill säga. Snart ska jag göra kycklinggryta och sen blir det bröst och rygg och efter det lite plugg. :) Vill jag bli socionom får jag ha rätt bra betyg så det gäller att ligga i. :P

Btw, haha jävla töntar, nu får man knappt skriva något utan att folk ska anta saker.
Bara så löjligt. Ja det gör ingen skillnad ändå så det gör inte mig mycket. ;) Bara störigt!

Slänger in en dagens outfit. :)


Kommentarer
Postat av: johanna

snyggt!

2012-02-03 @ 08:31:49
URL: http://hillbergjohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0