Äckel naglar..

Nu är jag tillbaka efter att ha fixat naglarna. Och jag ska fan ALDRIG fixa naglarna hos en thailändare igen. Jag hade lösnagla kvar sen innan och när de skulla ta bort dem så slet de av materialet. :O Kändes som att hon skulle slita av nagelplattan på mig. Så ska man verkligen inte göra. Man ska fila av materialet annas kan du skada din nagel riktigt ordentligt.

Sen så ser man ett litet dike mellan mitt nagelband och materialet så det ser ut som att dä redan
blivit en liten utväxt, plus att de se ut som ankfötter. Breda upptill vilket så otroligt fult. Får försöka fila dem när jag kommer hem för så här kan de fan inte se ut.

Föra gången nä jag gjorde dee hos en thailändare i klippan så fila hon så hårt att jag fix sår och naglana va alldeles svullna efteråt. Och de va filade uppåt typ så att man såg min egna nagel i sidan när de växte ut. Urk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0