Aktiebolag..

 

Pratade ju med min och mina brödras advokat också innan eventet. Ska förklara lite närmre vad vi kom fram till. Vi sak starta ett aktiebolag. Det skulle vara mycket lättare än det vi gör nu (advokaten får in pengar från olika håll och delar upp det på oss tre) då vi tänkt vidareutveckla detta. Vi tänkte te.x sälja skivor med pappas livekonserer, sketcher osv, göra en logotyp oxh skydda pappas varumärke, kanske göra en skiva av utvlada låtar så att skivförsäljningen går till oss.

Det enda vi behöver göra är att ha ett möte två gånger om året och godkänna saker och sånt. Jag kan ju typ nästan ingenting om sånt här så det passar ju mig utmärkt. :) Så man kan säga att jag är egen företagare nu. ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du anar inte vad det kommer att kosta minst 10tusen varje år om det räcker

2012-01-18 @ 16:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0