Eventet..

Hej mina fina läsare! Har varit väldigt dålig uppdatering den senaste tiden. Har inte haft så mycket energi och varit allmänt seg i huvudet. Får hoppas att det går över snart.

Eventet i lördags va iaf kul.
Vi hade som sagt egen vip loge och där satt vi och drack och snackade. Leila va uppe på scenen och pressenterade Erik, Maritza och mig eftersom vi är familj till pappa. :) Fick presentationen som Sveriges snyggaste brutta. Haha. Va rätt nervös men det gick över sen.

Träffade Erik i "Erik och mackan". När  han frågade vad jag hette och jag sa Linda, jag är eddie meduzas dotter så ville han ta foto. Haha det skulle ju vara tvärt om. Men gick och hämtade min mobil så att jag också fick ett foto med honom. :) Efter eventet blev det nattklubb och jag och matte festade vidare med Frida, min låtsas syster typ och sen drog vi hem vid tre. Va skit seg sagen efter och sj:s snabbtåg gjorde inte drt bättre då jag mådde illa som fan av tågets gungningen.

Nu är jag iaf hemma och ska ladda mina battarier infö imorgon då de vanliga rutinerna börjar igen.

Min pojkvän vill inte vara ned i bloggen så jag respekterar det.




Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej fina du :)

Ville ber dig om en liten sak som tar högt 3 sekunder av din tid och du får en länkning som tack! Skulle betyda jättemkt om du skulle vilja rösta på min lilla tjej som är med i en Omslagstävling:

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/Vi-Foraldrars-Omslagstavling/Photo-competition-candidate-template-1924

När du har röstat kommentera inlägget (länken nedan) att du har röstat så jag kan länka dig :)

http://sense.webblogg.se/2012/january/freja-tackar-del-1.html

Tack på förhand!

2012-01-16 @ 23:16:16
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0