Hot & Not..



Dessa skorna. Åååh såå snygga. Dreglar fan när jag ser dem. ;) Haha. Dessa ska jag definitivt belöna mig med när jag har stärkt min bål tillräckligt för att kunna gå med dem utan att få ont i ryggen. :D




Min träning motivation. Älskar att min motivation kommit tillbaka. Nu ser jag fram emot varje trjäningspass. Och denna gången gör jag plankan rätt och tränar benen med bättre övningar. Så denna gången kommer jag nog få en riktigt snygg kropp på tre månader. ;)




Golddiggers. Alltså hur kan en man egentligen vilja ha såna äkliga brudar. Euw! Skaffa egna jävla pengar och sluta va en parasit och snylta på någon annan!

Stuprörs jeans. Har velat ha dem ett tag men inte velat köpa dem då jag inte varit bekväm med min vikt. Liksom lönt att köpa ett par jeans som ändå kommer vara för stora sen. Men de är sååå snygga!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sådana skor såg jag en tjej gick med när jag var på julfest inte samma men samma klumpfot .Och det var inte snyggt hon såg ut som frankensteinsmoster

2012-01-25 @ 19:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0