Massaaaaage..

Nu är jag hemkommen från skolan. Har solat i to min, fick ingen färg dock men det visste jag att jag inte skulle få. Ville mest för att min hud mår bättre av uv strålar någon gång då och då. :) Efter det va jag och fick massage. Det va verkligen skönt. Tog 30 min på ryggen. Jag blev väldigt avslappnad. Dock löstes inte knutorna i axlarna upp. Får nog gå till en sån som kan sånt innan jag fortsätter med bara avslappnings massage. :) Man ber ju så spänd i kroppen när man tränar!

Köpte tre ljus på vägen hem också.
Ska ta mig ett bubbelbad efter träningen med tända ljus. Sen ska jag peela mig och skrubba hela kroppen, raka mig och ha ett litet hemma spa. Behöver verkligen ta hand om mig mer. Så det ska jag bli duktigare på. ;)


Haha. Fläckig av brun utan sol som inte gått helt veck och en svart målar fläck sen igår. Nämde jag att jag behövde en peeling?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0