Systemkamera och Melanie..



Godmorgon sötisar! Nu är jag utvilad och ska ta resten av städningen. Vi städa bara lite vanligt igår, ni vet diska,damsuga och det. Så idag ska vi ta grovstädningen. :) Det är väl det jag kommer syssla mest idag. Vill att här ska vara så fint som möjligt när min lilla prinsessa kommer imorgon och hälsar på. :) Jag måste ha missat det i pappret om domskälet om omhändertagandet men min advokat sa att en av dom som dömmer i förvaltningsrätten höll med om att det inte fanns någon konkret anledning att omhändertaga Melanie. Så suck on that moraltanter. ;)

Btw, ni som har en systemkamera, vilken har ni? Och om ni testat flera, vilken tycker ni är bäst för bästa pris? Är den billigaste nikon bra? Tell me. :)

Kommentarer
Postat av: Isa

Jag har en Canon eos 450D. Den funkar jätte bra! :D Jag vet inte riktigt hur mycket den kostade, min mamma och pappa köpte den så.. Men den är kanon! :D

2012-01-03 @ 15:15:14
URL: http://isagullbekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0