Mina tattoos..


Kan du berätta lite om dina tatueringar? Vill t ex veta vad det är för text du har tatuerat på bröstet :)


Svar: Kan ju börja med armen då jag gjorde den först (förutom de töntiga tassarna på skuldran jag gjrode när jag va 16). Hade två cp fula ansikten mitt på armen. Nästan som någon bara slängt dit dem. Har väldigt länge velat ha en half sleeve så jag stack och gaddade mig lite till. Blev en ros och lite annat skit. Den va snygg i början men nyu ser den helt sliten ut. Typ som att jag haft den i tre år när jag haft den i några månader. :S Och sneda linjer lite varstans. Ska lägga till massa mer färg och förlänga den så den går över armvecket. :) Ska gå till en tattuerare som tattuerat i 40 år. Så sjuuukt duktig!


Den andra jag gjorde va min tattuering på halsen. Älskar motivet som fan och tycker att den ser väldigt femenin och gullig ut. :) Sliten ser den med ut nu dock och sneda linjer. Så den får jag ocks fixa till lite när jag har råd.

 

 

Nästa tattuering jag gjorde va den på bröstet. Där står "I don't care what people think about me". Jag valde den för att det representerar något jag VILL stå för. Något jag SKA till slut stå för. Inte att jag redan gör det som andra töntar tror. ;) Jag ville ha sen för att den texten för att den ska hela tiden påminna mig om att inte bry mig om vad andra tycker. Själva stället och böjningen osv valde jag för att jag tycker att det är läckert att ha en sån tattuering. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0