Målen.

 
Har satt upp mål och delmål till mig själv samt belöning efter varje delmål. Lite motivation. :) Det behövs när man ska träna. Att få en snygg och vältränad kropp är ju en motivation i sig men man behöver det där lilla extra för att fortsätta.
 
Mitt mål:
Att få platt mage, fast rumpa, fasta ben. Bli FIT. Bli stark så att jag inte får ont i ryggen och magen. Orka bära saker och Melanie utan att det känns jobbigt och stå upp långa stunder.

Första delmålet:
Start: 19 november - 31 december. 6 veckor.
Ha förlorat 5 kg och fått relativt platt mage.
Belöning: En snygg outfit till nyårsfesten

Andra delmålet:
Start: 1 januari - 5 februari. 5 veckor.
Ha blivit fit, fått platt och stark mage, eventuellt förlorat mer kg.
Belöning: Nya träningskläder, några snygga kläder och spraytan och en tatuering på sidan av magen.

Tredje målet:
Start: 6 februari - 12 mars . 5 veckor.
Jätte tränad och platt mage, fast rumpa och fasta ben.
Belöning:  Eventuellt ett par jeans och magtröjor. En spa dag.

Sista målet.
Start: 12 mars - 15 april. 5 veckor.
Jätte tränad och platt mage, fast rumpa och fasta ben. Snygga och välformade armar. Vältränad och jätte snygg. Har mer eller mindre fått min drömkropp. Ha uppnått mitt mål.
Belöning: Stor shopping på väla. Jeans, smink mm. En tur till frisören och skaffa hårförlägning, fixa naglarna. Gör en total makeover.

Notering:
Godis enbart den 23:e och 24:e december (en väldigt liten mängd).
Ät vad jag vill dagen efter nyår.
Okej att äta godis den 14 februari (alla hjärtans dag).
Efter det tillåts jag godis en gång i månaden.
Annars håller jag mig till planen.

Kommentarer
Postat av: Ida

Bra med mål.
Kämpa på så ska du se att du lyckas =)
Ska hålla tummarna för dig.

2012-11-23 @ 23:04:51
URL: http://vintersaga.blogg.se
Postat av: malin.

du är den sista som behöver gå ner 5 kilo!
du är redan tunn som en sticka, och blir du tunnare, kommer de tyvärr bara se sjukt ut..

2012-12-04 @ 20:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback