Ben.

Nu har jag varit och tränat ben. Körde fem övningar idag. Och så gånger 8. Denna vecka och näste kör jag gånger 8. Mycket roligare än gånger 15 för det gå snabbare och lättare att hitta rätt tyngd. :) Innan ajg tränade benen provade jag att springa på löpbandet med den högsta lutningen. Fy fan. Va som att springa i uppförsbacke. Det tog riktigt på rumpan. :P
 
Körde mage också som vanligt. Denna gången vill jag klara det. Eller nej, jag SKA klara det. Jag vil så gärna fullfölja träningen, känna at tjag lyckats någon j*vla gång. Men det är bara att vara konsekvent. Rom byggdes inte på en dag. ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Cindie

Svar. Visst är hon! ;) Gött med träning, duktig du är!

2012-10-11 @ 17:45:22
URL: http://ciiindie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0