Bootcamp.

 
Köpte denna otroligt bra tidningen igår på Maxi. Den innehåller verkligen skit mycket bra tips och man ser att dom vet vad dom snackar om. Där är ett 48 timmars, 7 dagars, 14 dagars och 4 veckors program man kan följa. Allt är uttstakat, övningar och kost. Jag ska följa 4 veckors programmet hade jag tänkt. jag har ju tränat i fyra veckor nu (men fuskat rett rejääält med maten (godis)). Så jag har inte fått dom reslutat jag velat ha. Tyvärr. :/
 
Hade kunnat fortsätta träna som jag gör men vill prova att följa ett program. Lite nytt och roligt. :) Ska dock inte följa kosten. Hade jag skullat det hade jag fått köpa ny mat och det är ju onödigt. :S Har ändå bara nyttig mat som hemma och jag vet hur man lägger upp kosten så jag äter bara som vanligt. Får se vilka reslutat jag får. Ska bli spännande. :D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Så härligt det låter :D


Superfin blogg förresten! Jag gillar såna bloggar som är i denna stil, gillar inte när folk försöker likna Kick Back Packs bloggar och gör det så det ser helt rörigt ut och bloggar om samma saker som dem... Men din blogg ser riktigt proffsig ut :)

2012-10-18 @ 20:47:37
URL: http://ourfanblog.blogg.se
Postat av: Lotta

smart tidning den kanske man ska köpa så man får motivation till att börja träna =)

2012-11-02 @ 00:49:15
URL: http://loottz.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback