Hiss & Diss.

 

Jeffrey Campell skor. Ååågh så underbara dom är. Kan verkligen inte smälta det. Jag SKA ha såna. Det bara är så. ^^
 
 
Att vara nykär. Visst är det underbart? Den härliga känslan man får när man tänker på den speciella personen. Att det pirrar i hela magen. Jag har varit tillsammans med Anton i 4 månader men han har ändå lyckats få mig att känna den känslan igen. Fast nu älskar jag honom också. <3
 
 
Att bloggare börjar sluta provocera. Tummen upp för det. Det är härligt med glada människor och glada människor som smittar av sig på en själv. :)
 
 
 
Hösten. Nää jag kan verkligen inte gilla den. :( Kallt och man måste dra på sig massa kläder. Man blir vit och tråkigt. Gillas icke.
 
 
 
 
Min blogg torka. Så trist. :( Vill verkligen få igån suget igen. Eller ja, jag har suget nu men har fått helt hjärnsläpp på att komma på bra inlägg.. :S Störigt.
 
Folk som hatar Justin Bieber. Alltså hallå? Hur fan kan man hata någon man inte känner? Oftast är det killar också som hatar honom. Avunsjuka rakt igenom.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: E

Kan du inte skriva typ som du gjorde lite förut som t ex. Dagens klädsel, skola och lite mer bara om vad du gör Inge speciellt , så himla roligt att få läsa om dig! :)

2012-10-23 @ 09:04:00
Postat av: joanna-livet med Aspergers syndrom

Hej!
tänkte bara tipsa om att jag just nu har en tävling där man kan vinna snygga smycken som jag tror du skulle gilla:)
http://www.domkallarmighannes.com/2012/10/tavling-vinn-valfritt-smycke.html
om du inte gillar sådana här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra vecka!
kram

2012-10-23 @ 14:13:21
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Siri

Tycker du borde ta och skämmas som inte skrivit något till oss lösare på två dagar! :( de va faktiskt den bästa bloggen jag hittat !

2012-10-23 @ 21:00:59
Postat av: Louise

Dom skorna är så jäkla snygga! synd bara att dom är så dyra buuhu ;(

2012-10-25 @ 18:13:05
URL: http://www.nattstad.se/louaijsan
Postat av: Slim

Denna låten förklarar allt om bieber
http://www.youtube.com/watch?v=Ya2TlGvY6nM

2013-02-21 @ 11:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback