Ink master.

 
 
Såg ni det nya programmet "Ink Master" igår? Verkligen ett program för mig. :) Älskar tatueringar och är väldigt fasinerad av dom som gör tatueringar och hur dom gör. Skit kul med såna program där dom tar in ett par personer som ska lära sig och så åker en efter en ut.
 
Detta avsnittet handlade om att dom skulle göra "old school" tatueringar. Jag tycker INTE det är snyggt, ser ut som gnugg tatueringar, men det är ju min åsikt. Då skulle dom iaf tatuera på riktiga människor som sa vad dom vill ha. Skulle jag ALDRIG gjort. :O Jag menar personerna är ju där för att testas och kanske inte alls är så duktiga! Och många av dom gjorde ju faktiskt inte ett så bra jobb. :/
 
Men ett väääldigt underhållande program iaf. :D

Kommentarer
Postat av: Märta Berglund

Hej finis!! Kan inte du kika in på min blogg och lämna en fin liten kommentar?? Skulle bli jätteglad ifall du ville det!! Puss & Kram!

2012-10-11 @ 20:33:22
URL: http://jantelag.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag kollade på det, det var helt okej faktiskt :)

2012-10-11 @ 20:36:57
URL: http://nattstad.se/erikagustafsson
Postat av: Melinda

Älskar det programmet. Fast de som tatuerar är riktiga tatuerare (tyvärr, om man kollar på vissa xD) som Jacob Pedersen från Hbg har Crooked moon i hbg, och Malin jobbar i en studio i Lödde :) Ganska skrattretande att vissa av dem inte visste ordentligt vad old school va när dem t.o.m jobbar med tatueringar :S

2012-10-11 @ 22:29:44
Postat av: sanna hyvärinen

missat pogramet men det verkar jätte bra:)

2012-10-12 @ 12:47:09
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback