Japp, en pöl.

 
Har inte blivit mycket bloggande idag heller. Har varit mycket med Melanie och så har jag inte kännt för det.... Förrän nu. Jag har bestämt mig för att inte skita i det här. Jag har kämpat och tänker inte sluta med det. Jag älskar ju annars att blogga och ska inte låta lite höst deppighet komma i vägen. Men suget börjar faktiskt komma tillbaka nu. :)
 
Idag har iaf vi tagit lugnt och lekt ned lera, tittat på filmer och sånt. Nu innan Melanie blev hämtad gick jag, hon och Anton till lekplatsen. Den va dock inte lika roliga som en stor vattenpöl hon hittade. Haha hon sa att där va fisk men inte hajar för dom ligger och sover i sin säng. ^^

Kommentarer
Postat av: ancas.blogg.se

Hej, tänkte bara fråga vart du redigerar bilder så du får stjärnor på texten osv...? Skulle vara kul att använda sig av det, tack på förhand :)

2012-10-15 @ 01:25:57
URL: http://ancas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0