Kalaset.

Nu har Melanie åkt hem och jag tar det lugnt. Har lekt med Melanie hela dagen så har inte haft tid att uppdatera. Vill spendera så mycket tid som möjligt sista dagen hon är här. Det va iaf skoj på kalaset. Melanie älskade det och lekte jätte mycket med Antons syster son. Han är ju bara ett år yngre så dom hade kul. Vi åt smörgås tårta och lite godis efter åt. Tog en ap hjärna med dom andra och en grogg för sällskapets skull. Vid nio blev Melanie trött och gnällig så vi åkte hem. Hon kom i säng först vid kvart i tio så hon somnade som en stock. :)
 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, mysa med Anton. Är väldigt trött då jag tog min medicin väldigt sent igår kväll. Vi ska titta på första twilight filmen. Drömde om den i natt så blev väldigt sugen på att se den. ^^
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Va fin bild på dig, din pojkvän och din dotter :) Hoppas allt är bra med dig! saknar dina blogginlägg

2012-11-09 @ 12:56:16
URL: http://www.nattstad.se/louaijsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0