Oboy.

 
Sorry för att jag inte bloggat idag. Har myst och lekt med Melanie hela dagen. Vi lekte först med trolldeg och senare gick vi till parken. Va faktiskt där väldigt länge men när vi kom hem hade Matte tappat nyklen, så det va bara att gå tillbaka igen. Drygt. Nu sover Melanie sen ett tag tilbaka och jag är jätte trött. Idag va en sån dag som medicinen bara slog på.
 
Har druckit varm oboy och myst lite framför tv:n nu lite innan jag ska lägga mig. Hittar inte min dumma kamera sladd så kan inte lägga in bilder. Störigt. -.- Säkert spöket som lagt den någonstans eller något. Imorgon ska jag blogga som vanligt men idag ville man ju suga åt tiden så mycket som möjligt med Melanie efter som jag saknat henne så mycket. :)
 

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Yääy. Ska bli kul att du bloggar mycket imorgon. :)

2012-10-12 @ 22:44:51
Postat av: sanna hyvärinen

Åh det är så himla gott, det växer man aldrig ifrån!

2012-10-14 @ 15:16:06
URL: http://socosy.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, vad gott med varm oboy. Det får det nog bli till frukosten imorrn :D

2012-10-15 @ 22:20:18
URL: http://tingeling0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback