Pluggar.

Har pluggat massa hela eftermiddagen. Ska lämna in ett arbete om ögonsjukdomar i medicin på torsdag. Det är ju inte driekt lite man får skriva om man vill ha ett högre betyg. Så det tar ju lite tid. Vill helst göra hälften idag och hälften imorgon.
 
Har inte tränat idag. :/ Det känns. Man börjar bli rätt slö. Har dock prioriterat skolarbetet idag men imorgon ska jag ha tid. Min mage har gått in rätt mycket och märkte att jag inte alls fick ont i ryggen när jag gick med högklackat i förrigår. Det går åt rätt håll. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Vad roligt att du läser till undersköterska! :) När är du färdigutbildad? :)

2013-02-16 @ 20:51:49
URL: http://julhaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0