Reklam (Men även en rekomendation).


 
I mitt ena paket jag hämtade ut för någon dag sen va en el tandborste från Oral-B. :D Skit cool tandborste. Det är den nya TriZone med SmartGuide och ser ut som en vanlig tandborste (alltså inte rund) och så "skakar" den fram och tillbaka. Den rengör SKIT bra. Använde den igår och i morse och älskar den. Den har sån cool display också som är trådlös som man sätter upp på väggen. Den räknar ner och visar hur många sekunder man ska borsta på varje parti i munnen. Och så har den en klocka. :D Haha. Orkar man inte titta på displayen så piper borsten när du ska byta sida. En väldigt smart tandborste. Det va en av dom bästa sakerna jag fått. Jag bryr ju mig väldigt mycket om både mitt inre och yttre så den här va perfekt.

Här är lite info tagen från deras hemsida:

"Överlägsen rengöring med 5 anpassade borstningslägen: daglig rengöring, mjuk, polering, massage och djup rengöring.
Ger utmärkt plackborttagning med triple action-djuprengöringsteknologi som avlägsnar upp till 100 % mer plack än en vanlig manuell tandborste,även mellan tänderna
Teknologi

Med en separat, trådlös SmartGuide som hjälper till att maximera borstningsresultatet med feedback direkt, inklusive var du ska borsta och hur länge samt larm för när du borstar för hårt
Plackborttagning

Överlägset rengöringsresultat utan att ändra tandborstningsteknik jämfört med en vanlig manuell tandborste.
2 minuter-timer

En två-minuter-timer med 30-sekunders intervall hjälper till att guida dig genom alla fyra kvadranterna i munnen, och gör det lättare att veta hur länge du har borstat. Vårt bästa batteri, som håller i upp till 10 dagar när du borstar 2 minuter, två gånger om dagen."

Tandborsten hittar du på deras sida
H Ä R!

Kommentarer
Postat av: Mattias Nordenstedt

Haha-hygien...sa du ju så jag känner mig vilseledd, och för att inte kränka mig själv så nämner jag inte min gissning som var given för stunden. Ojoj, och jag som iinnte är ett pervo.(check my hotlips at facebook)

2012-10-18 @ 22:55:16
Postat av: Zanna

Delta gärna i veckans blogg,
ber också om ursäkt om du ej tycker om sådana kommentarer!

Direktlänk --> http://www.nattstad.se/Zannalundberg?id=4468470

2012-10-19 @ 09:47:15
URL: http://www.nattstad.se/zannalundberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback