Seriöst?

 
Det här va jag sommaren 2009. Eller är det jag? Jag kan inte fatta det! Haha sååå töntig och omogen jag va då. Eller ja, inte såå omogen i verkligheten men på bloggen. Och att jag ens gjorde så på bloggen gjorde ju mig ju egentligen tekniskt sett lite omogen i verkligheten också. Haha vad är det för töntiga bubblor jag gjorde? Okej många gjorde dom då men hur kunde JAG som oftast går mot strömmen göra så?
 
Som jag skämts när jag gått igenom arkiven. Men samtidigt inser jag hur mycket jag växt dom här senaste åren. Där va jag väldigt självupptagen. Missförstå mig inte nu, jag va snäll, det har jag alltid varit, men jag är mer ödemjuk nu. Står mer med fötterna på jorden. Att jag ens visar eller påminner er om dessa bilder. Haha. Aja, man får ju bjuda på sig lite.
 
Jag är glad att jag nu använder bloggen nu för att göra något fint, både skriva av mig och nå ut till människor. Använda bloggen för att göra andra glada, och för att peppa andra och inte bara skriva om jag, jag, jag, mitt, mit, mitt, så här ÄR det. Förstår ni vad jag menar?
 
Sen va jag ju såklart INTE sån med min dotter. Jag är inget psyko. Haha. Men att jag ens visade folk en sån bild om mig. OH MY GOOOOD!
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Jaa, jag tyckte att det var riktigt snyggt faktiskt :) Precis sådär lagom vardagligt men ändå lyxigt =)

2012-10-11 @ 21:23:34
URL: http://olesenstjej.blogg.se
Postat av: Emma Walfridsson

Know the feeling :p Men jag tror nog att det är man själv som stör sig på det egentligen. Jag var så töntig att jag plockade bort en massa inlägg jag skrivit förr (typ 2007) bara för att jag tyckte att jag själv var pinsam, haha.

2012-10-11 @ 21:46:45
URL: http://akeroe.blogg.se/
Postat av: Mattias Nordenstedt

Min tidigare kommentar var inte menad att vara töntig i vart fall. Det var mest omtanke, jag äter det mesta men tvingas vara sund för att må bra psykiskt och få brudar. Kicken man får av att fixa en fotmodell gillar jag mer än bukfett..

2012-10-12 @ 10:43:01
Postat av: Mattias Nordenstedt

Fot, mnja.Nog suger jag på deras tår om dom är ävla snygg, men...

2012-10-12 @ 11:09:26
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Hihi så skönt att du bjuder på dig själv snygging! :D Jag vågar knappt kolla i mitt arkiv, men är kul att se att man växt i alla fall! :D

2012-10-12 @ 11:48:08
URL: http://adaras.se
Postat av: Mattias

Det är dock viktigt att dom får sitta på ansiktet vid första möjligt läge! Då har man en vän för lång tid framåt!

2012-10-12 @ 15:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback