Cp mongo!

 
 
"Att du inte skäms, leva på sin fars berömmelse och få "likes" på fb bara för du är hans dotter, gör ett eget stor verk som din far kunde ha varit stolt över, men nu tattar du på din döda far, fy"
 
 
Svar: Ditt äckliga lilla missfoster!! Är du helt jävla hjärnskadad eller? Jag gjorde min facebook sida för att jätte många av min pappas fans ville bli vän med mig på min vanliga facebook och där vill jag bara ha nära vänner. Så det fick bli en offentlig sida istället. Hur kan JAAAG hjälpa att MASSA gillar den sidan? Och HUR i helvete kan det vara något fel jag gjort då?
 
Jag har den sidan för att dela med mig saker av min pappam historier, bilder osv för att jag VET att hans fnas tycker att det är roligt att ta del av. Så jag "tattar" fan inte av min pappa!!
 
Det är sällan jag blir så här arg över en kommentar men du tar fan priset! Vet du vad? Hade min pappa levt och jag ÄNBDÅ fått massa gillningar och sånt och då enligt dig "tattat av min pappa", då hade han mest troligen bett dig fara åt helvete ditt äckliga lilla mongo!!

Kommentarer
Postat av: tilia

Chachs! Assåw ascol bloggish pusspuss hur mår du gumman?!?! pooosss <3<3

2012-09-22 @ 20:26:46
URL: http://tilialinds.blogg.se
Postat av: Bobbo

Helt rätt Linda du tattar då faan inte på din far utan gör oss fans stor tjänst de e vi som vill ha mer av honom å av söta dig!!

2012-09-22 @ 20:29:12
Postat av: Anonym

SÅn idiot!!

2012-09-22 @ 20:32:26
Postat av: Anonym

Men fyyy! Hur kan man ens säga så till en människa? :S

2012-09-22 @ 21:08:43
Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin och tjejen i magen

Usch, att det finns neandertalare fortfarande.. :( Keep up the good work!

2012-09-22 @ 21:51:04
URL: http://familyportrait.blogg.se
Postat av: Nenzy

Hej! Bra med så starka inlägg och kommentarer! Läs gärna min blogg om mitt liv som sexuellt utnyttjad.

http://nenzys.blogg.se/

2012-09-22 @ 22:12:41
URL: http://nenzys.blogg.se/
Postat av: david

Dafuq?? Vilken elak kommentar! Hon eller han känner ju inte dig!

2012-09-22 @ 22:42:15
URL: http://FAIR.blogg.se
Postat av: Mats Gustavsson

Fy faan så gutt att han(den,det) fick det svar han förtjänar! Stå på dig Linda!

2012-09-22 @ 22:54:32
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Men wtf! Det där är bara avundsjuka personer! :O Skit i dom!

2012-09-23 @ 03:32:46
URL: http://adaras.se
Postat av: Felicia

Hej fin blogg du har!
Jag har själv gjort en ny blogg kolla gärna in den <3
Kram

2012-09-23 @ 08:29:44
URL: http://felizias.blo.gg
Postat av: Anonym

Sån idiot!!

2012-09-23 @ 08:54:52
Postat av: Anonym

bra skrivit låt inte folk säga så

2012-09-23 @ 09:45:22
Postat av: Risto

vilken idiot!! gillar din blogg och din fb sida för jag var och är Eddie fan!!

2012-09-23 @ 09:55:31
URL: http://www.mantyla.se
Postat av: Tula-Lina

Förjävligt. Det finns personer som går runt och tigger om bekräftelse över deras döda föräldrar, vill ha uppmärksamhet och levet på arv/försäkringspengar som de sedan sprider runt sig och lever på. Det är fel. Men du, som hade en väldigt känd och uppskattad far som många saknar och vill hedra, har verkligen inte gjort något fel eller missbrukat hans död.

Det är ju bara fantastiskt att han har en dotter som älskar honom så mycket att hon vill att hans fans ska få se vilken fin människa han var. Att du kan prata om honom utan att få dig att framstå som en idiot. Att du kan minnas honom med ett leende på läpparna trots att saknaden ligger kvar.

Fortsätt att göra "your thing" - du gör inget fel. Att din blogg och facebooksida får många likes är inte ditt fel, det är inte heller ditt fel att din far var(är) Eddie Meduza. Bara för att man råkar vara kändisdotter så är det helt plötsligt fel att ens nämna sin far... så jävla fel. Klart man ska få hedra sin avlidne far.

Står upp för din blogg jag, i alla fall!

2012-09-23 @ 11:05:33
URL: http://nanuak.com
Postat av: sonny

Bara fortsätt !! Vi är många som älskar dina historier och berättelser om både dej och din far! Din far var en grym musiker och person och det du gör håller honom vid liv till skillnad på skivbolag och grejer som bara använder honom som inkomst! Fortsätt med det fina jobbet vi vill veta mer om både dej och din far

2012-09-23 @ 12:21:23
Postat av: Jimmy

En del människor är inte frisk. Jag hade gärna varit barn till en legend! Även om det ger fördelar, men man väljer ju inte sina föräldrar :)

2012-09-23 @ 12:29:18
Postat av: Ariana

Ideioter finns det gott om!

2012-09-23 @ 12:49:00
Postat av: stefan

Hej du! Tycker du gör ett skitbra jobb. Forsätt för guds skull. Eddie är saknad här i småland o tingsryg

2012-09-23 @ 13:39:07
Postat av: Anonym

Ush va hemsk människa!

2012-09-23 @ 17:44:47
Postat av: Cassie

Fy sån människa! Det är bra att du står på dig Lilio!

2012-09-23 @ 20:49:09
Postat av: A-K

Du är helt underbar, Linda. Jag håller med de Sonny som skrivit här ovanför.

2012-09-24 @ 02:23:49
Postat av: Joel "Köckling" Fredriksson

Lider med dej att få läsa en sådan elak kommentar till dej. helt rätt av dej att bli sådär arg. Du följer ju verkligen i din fars fotspår. Och det är inget fel med det. Han gjorde musik som sina fans ville höra och nu delar du med dej av det hans fans vill höra och se. Vad många i världen är det inte som följer i sina föräldrars fotspår. Då måste han ju tycka det är lika illa isf att dina bröder håller på med musik?

2012-09-24 @ 10:43:53
Postat av: Anonym

Idioter finns det verkligen gott om!

2012-09-24 @ 17:54:41
Postat av: Anonym

Sån störd jävel. -.-

2012-09-25 @ 18:05:24
Postat av: Malin

Hej! Måste bara få säga att du är en jätte söt tjej!
Som verkar vara hur snäll & go som helst!
Och jag ser upp till dig, du verkar vara en jätte stark människa.
Jag är ingen person som brukar kommentera bloggar jag läser osv, men efter att jag läst dina inlägg för september så kände jag att du verkligen förtjänade det! och att jag var tvungen till att få beskriva hur jag ser dig genom din blogg.
You go girl!

2012-09-27 @ 16:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback