Hemska dag.

Hej kom och hjälp mig dö! Så känner jag mig nu. Fy fan. Va så trött och sleten i skolan idag. Fick ångest (tror på grund av att jag mådde så dåligt) och så började jag må illa när vi skulle hem. Fick skjuts av tobbe in till apoteket så att jag skulle kunna hämta min medicin men neeeeej då. Kärringen i receptionen hade inte fixat receptet än så får det inte förrän imorgon. Så jag kommer gå EN DAG TILL utan medicin. Jag är så trött i huvudet och kroppan att jag skulle kunna ramla ihop när som. Men kommer sova lika dåligt inatt ändå utan min medicin. :( Den här dagen är fan hemsk.
 

Aja nu har jag gnällt färdigt. Jag har iaf Anton hos mig att gosa med. :) Han gjorde mig på bättre humör när jag kom hem och så att han plockat undan hos mig och diskat. Har garanterat världens underbaraste pojkvän. :D
 
 

Kommentarer
Postat av: sofi

hej var gärna med i dagensblogg:)

2012-09-10 @ 18:23:15
URL: http://soflun.blogg.se