Svar på frågestunden.

Jag har sett innan i din blogg att du har gjort bloggdesigner, är det något du fortfarande håller på med?
Ha det bra :)

Svar:
Tyvärr så gör jag inte det längre då jag inte har tid. :/
 


Hur blev du så stor ?
 
Svar:
Jag tror först och främst att det är för att jag är Eddie Meduzas dotter. Det spred sig som en löpeld på facebook och där med spreds bloggen också. Sen har ni andra läsare typ hakat på tror jag. :)
 


Minns du din pappa ?
 
Svar:
Jadå jag minns han även fast jag inte träffade han så ofta. :)


Din pappa är så grym !
Han har varit min idol sänn ja föddes (1995)
Och blev jätte lessen när ja fick reda på när han dog :(
Varför brände dom ner errols lilla stuga ?
Och du värkar hur grym som helst :)
Ja skulle göra allt för han skulle komma tillbaka och ja fick se han live :)


Svar:
Jätte kul att du tycker det. Han är jätte grym. ;) Ingen aning. Har faktiskt ingen aning om att det ens hänt? Haha.
 


HUr kommer det sig att du har så många läsare men knappt några som kommentarar? :)
 
Svar:
Jadu. Ni är lite seg på den fronten faktiskt. ;) Inget illa menat då. :) Ibland kommenterar ni mycket, ibland lite. Antar att det är så bara. Har faktiskt ingen aning. :P

 


Var i skåne bor du? =)

Svar:
Vill inte säga exakt ort men runt helsingborg. :)

 

Som i inlägget, hur många har du haft sex med? xD

Svar:
Jag har haft sex med ca 30 st. Kanske sticker i mångas ögon men jag är en predikare på att tjejer ska få ha sex med vem dom vill när dom vill PRECIS som killar har. Jag har alltid velat och aldrig blivit "övertalad" till sex. Och så länge man skyddar sig tycker jag att detta är cool lugnt. Så mitt nummer står jag för. :)
 


Varför lämnade du bort din dotter??
 
Svar:
Det har jag skrivit i bloggen mer än en gång.

 


Varför blev du tsm med din ex mans bästa vän ?

Svar:
För att han hade stora fötter. Vad tror du? För att vi blev kära såklart.


Vad tycker han om det?

Svar:
Han är cool lugn med det. Mitt ex, jag och min pojkvän är bra vänner. :)

 

Knarkar du fortfarande?

Svar:
Haha eeh nej. Verkligen inte.

 

Kommer du skaffa fler barn?

Svar:
Ja det kommer jag. Antagligen inte förrän jag är runt 30 kanske. Men någon gång iaf.



När ska din dotter få komma hem?

Svar:
Hon kommer hem i höst.

 

Tjänar du något på bloggen ?

Svar:
Tjänar en okej summa och har lite saker på G så det komme bli mer. :)


Varför gifte du dig med din Ex man för att sen gå isär så snabbt?

Svar:
Haha snabbt? Vi va tillsammans i 4 år.


Har ni skiljt er eller bara gjort slut??

Svar:
Vi håller på att skiljas.

 

Du är jätte söt. :) Vilken blekning använder du för att få håret så blont?

Svar:
Jag använder mood ultrablond extra. :)

 

Beställer du nageltipparna från internet eller har du någon kontakt? vilken sida skulle du rekomendera?

Svar: Jag gör faktiskt dom på salong. :)

 


Kommentarer
Postat av: kiwiberries

intressant =) första gången jag är här

2012-09-07 @ 12:13:32
URL: http://kiwiberries.blogg.se/
Postat av: jessica persson

gillar de tatueringar du har som jag sett i inläggen som syns hit från högst upp, hur många har du och vad föreställer dem?

2012-09-10 @ 00:57:14
URL: http://missjessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback