Tivoli.

Nu när jag hemma från tivolit. Mamma kom och hämtade oss klockan tio för vi tänkte komma ut i tid, så ser vi att tivolit först öppnar tre. -.- Snark. Så vi bestämde oss för att dra till lekplatsen i kilippan istället. Det va en riktig hit för Melanie. :P Sen blev det käk på sibylla innan tivolit. Va cp hungrig.
 
Väl på tivolit blev Melanie helt estatisk. :) ..... Okej... Jag med då kanske. :| Men så åkte vi först en sån knatte berg och dalbana. Haha jag började skratta när jag åkte den också. Eeh, lättroad eller vad? ;) Efter många karuseller mådde jag illa som fan (är åksjuk). Fick till och med kräkas en bit ifrån. :O Är skit seg nu så det blir en luuuugn söndag.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

jätte fin blogg! :)

2012-09-09 @ 17:16:45
URL: http://fridaoandrea.blogg.se
Postat av: hanne

Hon hade jätte roligt idag och var inte ett dugg rädd för den stora karusellen.Så det var nog en fin dag för henne

2012-09-09 @ 18:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback