Tonfiskmacka.

Åååh va skönt med sovmorgon! Har käkat mina goda tonfisk mackor och ska snart ta en cigg. Idag VILL jag festa men verkar inte riktigt hända något så får se hur jag gör med det. Annars så är jag nästan klar med min teckning. Blev faktiskt rätt nöjd med den (vilket jag aldrig blir annars). Den blev bättre än mina andra iaf. :P
 
Ni måste veta hur man gör tonfiskröran till mackan. Den är väldigt nyttig:
 
En burk tonfisk
Lite mer än en halv burk kesella
Två tsk lätt majonäs.
Peppar och fin hackad rödlök.
 

Blanda allt det i en skål och voila. Ni har en nyttig tonfiskröra. :) Jag bruakr ta sådär på måfa. Det gör inget. Röran ska inte smaka för mycket majonäs men den ska heller inte smaka för mycket av den syrliga smaken i kesella. Lagom typ. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmm gott. :)

2012-09-28 @ 15:22:24