Topp 9.

Godmorgon underbara läsare. Ush jag är jätte bakis. Helt slut och suktar efter flottig mat. Typ en flottig pizza eller pommes med flottig beasås. Haha. Det är väl det typiska när man är bakis? Bara det att jag har ångest varje gång jag druckit också. Det börjar avta lite men fy fan va hemsk det va när jag vaknade. Ångest och oro så att jag skakade. Atarax brukar hjälpa mot oron men har inga kvar. :( Skit jobbigt.
 
Aja nu till något roligare. JAG ÄR PÅ PLATS 9 PÅ TOPPLISTAN! :D Wohoo! En väldigt rolig sak att mötas av när man mår så här dåligt. Tack kära läsare. Ni är underbara! <3
 

Kommentarer
Postat av: Marie

riktigt bra jobbat:D

2012-09-01 @ 16:11:13
Postat av: carro

Du har en jätte fin blogg,, du använder photoshop va? vart köpte du ditt?,hittar bara en såndär demo-verision...hum. kram

Svar: Tack. :) Haha jag laddade faktiskt ner det på tankafetast.com. Där finns med crack till. :P
littledolly.blogg.se

2012-09-03 @ 03:10:08
URL: http://www.mondoblog.se/caroline

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback