Förvirrade lilla jag..

Vaknade försent idag. Ingentligen inte viktigt då jag inte skulle göra något särskillt men paff blev jag när jag tittade på klockan och där stod 13:10. Jad hade ju ställt klockan på ringning på 10:00? Nej istället så hade jag ställt OM klockan till klockan halv åtta på mnorgonen och sen hade den fortsatt att ticka på därifrån. Förvirrad eller vad? ;)

Idag ska jag inte göra så mycket. Hjälpa älsklingen med psykologin bara. Han ska skriva en uppsatts om depressioner och jag har alltid gillat att skriva uppsatser!

Som ni märkte bloggade jag inte mycket igår häller. Känns inte lika kul när man inte kan lägga upp bilder. Sitter nämligen på min data som laggar som fan. Kan inte använda den andra datan längre. Då går nog psykfallet i taket. Så ni får snällt vänta med mass bilder tills den 1 maj då jag flyttar och bytar data med mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0