Inkompetenta försäkringskassan..

Det har blivit lite bloggfria dagar nu. Spenderat tiden med älsklingen istället och spelat basket. Jag ägde faktiskt han i förrigår. ;) Men nu sitter jag bara här och tar det lungt. Ska snart fixa mig för att gå en runda med Nikita och sen till bussen. Ska till min barnmorska för rutinkontroll.

Snackade med försäkringskassan innan.
För en månad sen ansökte jag om 60 dagar tidigare föräldrarpenning men får inte min första föräldrarpenning förrän den 26 maj! Jag behövde ju för f*an den i slutet av april. Försäkringskassan är helt värdelös!

Kommentarer
Postat av: MrsLucy

Ja det är verkligen så, jag fick min i mars, hoppades på feb. Men i mars fick jag två utbetalningar, så det var kul :)

2009-04-30 @ 11:47:27
URL: http://mrslucy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0