Längtar till flytten..

Idag vaknade jag väldigt utvilad och pigg. Solen sken inte som igår men det va rätt ok vårväder ändå. Käkade frukost och gick ut med älsklingen och Nikita. Släpte henne nere vid lägenheten vi ska bo i så hon kunde leka och springa fritt. Det gillar hon. :)

När vi kom hem vek jag tvätt och skulle sen gå upp för att sätta mig vid datan. Men när jag var halvägs i trappan började en viss psykstörd människa började gapa och skrika som vanligt. Suck. Jag blir så trött på det. Ska bli så skönt att få flytta snart. Jag tänker dana glädje dans och äta tårta. Haha.

Kommentarer
Postat av: Klara

fin blogg! :)

2009-04-07 @ 14:48:33
URL: http://klarabjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0