No pictures..

Sitter vid datan, och här har jag suttit ett bra tag. Börjar få riktigt ont i ryggen så det är nog dax att göra vid sig lite och gå ut och gå med Nikita. Så underbart väder ute. Synd bara att det blåser.

Skrev itne i bloggen på hela dagen igår. Blää vad livet är tråkigt utan bilder. Eller rättare sakt bloggen. Haha. Men dom här "inte blogga dagarna" har varit bra för mig och älsklingen. Vi har gosat och myst typ hela tiden och umgåts med varandra. Det har verkligen stärkt vårt förhållande och det känns som vi börjar bli extra kärleksfulla mot varandra. Så någon bra sak har det blivit av att jag inte kan sitta på den andra datorn. Men bara för att så ska jag ta några bilder på mig själv i camen idag. ;)

Jag och älsklingen va på föräldrarträff igår föressten. Pratade om förlossning, smärtlindring osv. Nu är jag ännu mer sugen på att få lillan i min famn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0