Skit väder..

Vaknade upp och var inte alls på bra humör idag. Skit dåligt väder och alla dagar börjar bli rätt enformiga nu. Åt frukost och tog ut Nikita för att kissa sen damp jag ner i sängen igen. Nu sitter jag här och väntar på att älsklingen ska käka frukost så att vi kan gå ut och köpa en pressent till hans lillebror. Han fyller år imorgon och älsklingen fyller år på söndag.

Gick in i v. 30 idag. Har en riktig kula nu och hon sparkar så det ser ut som vågar på m,agen. Riktigt alien aktigt ibland faktiskt. Nästan lite läskigt. Hehe. Så nu är det bara 10 veckor kvar. Skönt. Ska bli så jävla skönt att få hålla henne i mina armar och sedan återfå min normala kropp igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0