Städat..

Nu har jag varit super duktig. Damsugat, dammat och plockat undan ner hos oss. Så nu är där fin fint. Va väldigt rastlös innan och då funka städningen. :) Nu sitter jag och tar det lungt medans jag lyssnar på Lady Gaga - Starstruck. Väldans bra låt. Har dock jävla massa halsbränna och det är inte mysigt kan jag säga.

Vaknade föressten idag av världens kramp i vaden. Jippi nu har det kommit. Vätska och kramp i benet. Men som sakt är det bara snart 10 veckor kvar tills vi vår träfa vår prinsessa. Som är VÄLDIGT vild där inne i magen.


Kommentarer
Postat av: pappa B

Aha...är det en liten känguruprinsessa månne, en liten hoppetossa. Vår lilla dotter "Prinsessan" kallad i bloggen, hon for fram som en skållar råtta inne i mammas mage. Det gör hon nu med, 10 år senare. Du vet vad du har att vänta.

kram

2009-04-07 @ 11:29:56
URL: http://www.ojohan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0