Festen..

Ååh jag vaknade upp idag av dom värsta förvärkarna. Hade drömt att jag fick Melanie inatt och hon var så söööt. Så när jag vaknade av förvärkar tänkte jag: Det här kanske är värkar istället fast oregelbundna? Hon kanske kommer idag? :D Men nej då. Jag hade ont till och från i en halv timme väl sen kunde jag somna om. Hade velat ha min sötnos idag.. :)

Va ju hos Linda igår på fest.
Va faktiskt väldigt roligt fast än jag var nykter. Man fick ju se alla andra fulla och det va rätt rligt hur dom betedde sig. ^^ Snackade mycket med folk och alla va helt besatt av min mage. Haha. Väckte rätt många känslor i folk med min lilla mage. Nej men nu ska jag gå och fräsha till mig. Ska till min mamma och passa hennes hund Justin idag.

Puss på er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0